Sekso nauda
Ar pastebėjote, kad tai, kas malonu, dažniausiai kenkia mūsų organizmui? Saldumynai, alkoholis, ilgas vakarojimas prie kompiuterio ar televizoriaus sveikatos tikrai nepagerina. Bet yra viena išimtis, kai pasitenkinimas dera su sveiku organizmu, – tai seksas.
Seksas vietoj treniruoklių salės ir šokolado
Ar mieliau nubėgtumėte 120 kilometrų per metus, ar užsiimtumėte seksu tris kartus per savaitę? Pasirodo, abu šie užsiėmimai sudegina vienodą kiekį kalorijų! Reguliarus seksas sukuria tokį pat efektą kaip ir reguliari mankšta: sumažėja cholesterolio kiekis kraujyje bei pagerėja kraujotaka. Per valandą meilės žaidimų sudeginama 360 kalorijų. Ar vis dar manote, kad verta lieti prakaitą brangiuose sporto klubuose..?
Biochemiškai mylėjimasis nesiskiria nuo organizme vykstančių procesų, valgant daug šokolado, todėl žaidimai lovoje mums tokie malonūs. Orgazmo metu išsiskiria endorfinai, kurie gerina nuotaiką ir mažina skausmą. Taigi tipiška anekdotuose aprašoma situacija, kuomet moteris atsisako mylėtis, nes jai skauda galvą, apsiverčia: esant tokiam negalavimui, seksas veikia kaip vaistas.
Endorfinų sukeliamas euforijos jausmas yra geriausia priemonė nuo silpnos depresijos, streso ir įtampos. Seksas - saugiausias pasaulyje raminantis vaistas, net 10 kartų efektyvesnis už valiumą!
Cheminių medžiagų, vadinamų feromonais, išsiskyrimas lytinio akto metu padidina žmogaus seksualumą ir troškimą mylėtis. Taigi kuo dažniau užsiimame seksu, tuo daugiau to norime!
Kokybiškas meilės aktas sumažina širdies smūgio tikimybę, tačiau tarp tų, kurių seksas netenkina, patiriančių infarktus yra daugiau. Aktyvus seksualinis gyvenimas - ilgaamžiškumo variklis.
Kai kurie mokslininkai teigia, kad seksas, be išvardintų privalumų, dar ir saugo nuo vėžio, gerina uoslę ir net… padeda pasiekti pasaulinę taiką. Tačiau šios teorijos nėra iki galo įrodytos.
Žmogui naudingas ne tik pats lytinis aktas, bet ir bučiniai: išsiskiriančios seilės apsaugo dantis nuo ėduonies ir dantų akmenų susidarymo.
Meilės aktas – moters grožio paslaptis
Kas vyksta moters organizme mylintis? Išsiskiria hormonai, kurie skatina meilės jausmą partneriui ir, žinoma, pagerina psichologinę savijautą. Mylėtis naudinga ir dėl išvaizdos: daugėja moteriško hormono estrogeno, padarančio odą sveiką ir švelnią, o plaukus - blizgančius.
Seksas tampa ypač svarbus menopauzės ir vėlesniu laikotarpiu, nes padeda išlaikyti vaginos audinių elastingumą ir drėgmę, kurie mažėja dėl hormoninių pokyčių. Aktyvų lytinį gyvenimą gyvenančios moterys rečiau kenčia nuo migrenos, joms sumažėja priešmenstruacinio sindromo simptomai.
Seksas – geriausia prostatos ligų prevencijos priemonė
Vyrų kūne per seksą padaugėja vyriško hormono testosterono, kuris stiprina kaulus bei raumenis. Taip pat išsiskiria ir kiti ypač svarbūs organizmo imuninei sistemai hormonai.
Vyrams, kurie mylisi ne rečiau kaip 3 kartus per savaitę, sumažėja rizika susirgti prostatos ligomis. Gydytojai sergantiems prostatitu pataria kuo dažniau užsiimti seksu, nes vykstant ejakuliacijai išsivalo prostata. Žinoma, nuo lytinių santykių nebuvimo nesusergama, bet aktyvus seksualinis gyvenimas mažina problemų atsiradimo riziką.
Mokslininkai, 10 metų stebėję grupę vyrų, nustatė, kad tarp tų, kurie patirdavo daugiau orgazmų, buvo 50 proc. mažiau mirties atvejų! Kitas tyrimas parodė, jog paauglystėje daugiau masturbavęsi vaikinai rečiau susirgdavo prostatos vėžiu vyresniame amžiuje.
Mylėkite ir mylėkitės!
Ne mažiau svarbi nei fiziologinė yra ir psichologinė lytinių santykių pusė. Būtina, kad žmonės jaustųsi saugūs su partneriu, nes tuomet atsirandantis laimės jausmas taip pat turi įtakos gerai sveikatai bei jaunai išvaizdai.
Intymumo ir pasitikėjimo stoka tarp vyro ir moters arba vienkartiniai lytiniai santykiai sukuria priešingą efektą – seksas tampa prastėjančios savijautos priežastimi dėl patiriamų nerimo ir baimės.















DarniPora.lt angliškai
2008 09 01 11:31 am
Mūsų kūnas pats žino, ko jam reikia, kad būtų sveikas ir gerai jaustųsi. Todėl jis mums leidžia pajausti alkį ir troškulį, kuriuos reikia numalšinti, kad gyventume. Lygiai taip pat ir su seksu. Kūnas reikalauja sekso, jei negauna, jaučiasi prastai.
2008 09 11 2:13 pm
Jauniau, o kodėl kūnas reikalauja sekso? Nes žmonės turi daugintis. Kažkaip užmirštama tikroji sekso reikšmė, tik ieškoma malonumų. Tai gaunasi, kad savo instinktus patenkiname, bet jų pasekmių vengiame. Kažkaip dviprasmiška: einame ir pagal gamtą ir prieš ją…
2008 09 16 2:10 pm
seksas yra zajabys!
2008 09 16 4:13 pm
na gal ir teisybe, kad seksas - tai pagrindinis vaistas nuo daugelio ligu…. Tik va su atsitiktiniu pilieciu juk nebegsi kiekviena karta juo pasimegauti, kai neturi to vienintelio
2008 09 17 11:32 am
Jurga, o tada prasideda sekso badas… Taip norisi, taip norisi, o nėra su kuo
Matyt prie sekso priprantama kaip prie narkotikų…
2008 10 08 9:44 am
na taip:))
viena nendartaliete isitikinusi,kad seksas reikalingas tik zmoniu dauginimuisi(nenustebciau jei tokia miegamajame butu su flaneliniais naktiniais ir bigudziais plaukuose) ir nesugebejimas atsipalaiduoti,nes juk galvojama apie pasekmes ir dauginimasi,o juk ir taip braska zeme nuo pertekliaus zmoniu neleidzia jai pajusti malonumo.
kita vel viska suprimityvina iki lygio “su atsitiktiniu pilieciu”,tarsi prieinama autobusu sustojime ar maximoje prie zmogaus ir sakoma “labas,einam pasimyleti”:)))
gal viena karta pripazinti reiketu ,pirmiausia sau,kad reikia sekso,kad reiketu neinksti kampe ir alkanom akimis ziureti i pasauli,o tiesiog surasti buda ir pasakyti patinkanciam zmogui,kad gal ,zinai pasimylim,kad as taves noriu. baisu? zinau. bet ir kitas toks pat meme,tad padetys lygios..
2008 10 08 4:38 pm
…tamsta Gražvydai, turiu pastebeti, kad Jus ir teisus, ir ne.
Kaip Jus apie ta maxima pasaipaiai rasot, o man taip ir buvo…ejau apsipirkti ir uzkalbinau tikrai simpatiska panele. Tos pacios dienos vakare su dailia nepazystama, sutikta prie maximos mes tai dareme jos bute (esanciame netoli tos “Maximos”).
Baisu, ziauru, sakykit ka norit, bet tai buvo jega!
2008 10 08 5:07 pm
as nerasau pasaipiai. koks skirtumas kur susipazinti-gatveje ar cia?tik kad viskas “suvartoma “taip ,kad seksas tai yra blogis(cia pas tas motereles ,kurios is praejusios epochos,kai nebuvo sekso) ,o visa kita jau gerai.
tuo pat metu springdamos tvirtina kad viskas yra blogai,nesvaru ir pasibaisetina ir pasvajoja ,kad butu visai neblogai visas tas blogis paciai aptureti..
2008 10 08 10:34 pm
Mylėjimasis-dieviškas jausmas ir būsena,kai abu partneriai jaučia trauką ir norą atsiduoti vienas kitam.Svarbu,kiek jie yra atsakingi kiekvienas už save, savo sveikatą fizine ir psichologine, moraline prasme,t.y.kiek jie sąmoningai subrendę ir užaugę,kad galėtų leistis į meilės žaidimus.Tiek vyrui,tiek moteriai pasitikėjimas ir atvirumas, be melo ir apgaulės prieskonių,mylėjimasis gali būti vienas iš skaniausių dieviškų kokybiškai,o ne kiekybiškai aktų:)Mylėti ir būti mylimiems,dalintis savimi besąlygiškai,tai jau menas gyventi.
2008 10 08 11:26 pm
Jei ne straipsnelio pabaiga, galima būtų pamanyti, kad seksas yra tikras išganymas, prieinamas lygiai taip pat lengvai, kaip šokoladas, tik nemokamai! Bet čia ir esmė, kad seksas be meilės mažai vertas, bent jau daugumai moterų. Jei moteris mylėsis pati to nenorėdama, nesaugioj aplinkoj ar su nemielu partneriu, abejoju, ar minėtieji privalumai atsvers trūkumus. O kad seksas nepavojingas - tai mitas. Būtų nepavojingas, jei moteris visada norėtų vaiko. O dabar - organizmą išbalasuojantys ir kepenis gadinantys kontraceptikai arba baimė pastoti, sveikatai kenkiantys postinorai, abortai. Jei partneris neištikimas - lytinės ligos. Pardon už negatyvizmą, seksą aš mėgstu, bet straipsnelis toks vienpusiškas, kad norėjosi duoti atsvarą ir atkurti pusiausvyrą.
2008 10 09 3:33 pm
Idomu butu isgirsti visu komentarus ir paliginimu is mano istorijos ji tokia 20 metu gyvename kartu su zmona bet sutarimo miegamajame gero nera man tai yra kosmaras nes mylejimasis su mylimu zmogumi man teikia dziaugsma,palaima ir visa kita bet mano zmonai tai atrodo kad as ja isnaudoju,jai atrodo kad tai yra vulgaru ir taip toliau santykiai buna karta i dvi savaites, trumpiau paskutiniu metu kosmaras turetumete isivaizduoti kaip gali jaustis normalus sveikas vyras turintis jegu ir energijos vis dazniau pradejau galvoti apie pasukima i kaire puse arba santuokos nutraukima nes matau kad intymus santykiai su dabartinia zmona nebepasitaisys.Daug kartu buvo tuom klausimu diskutuota su mylimaja ir visa kita vos neisivariau nepilnavertiskumo komplekso vis galvodamas kad nesugebu buti geras lovoje vyras ar meiluzis noreciau isgirsti jusu komentarus ta teme ar vyrui verta testi sia agonija tapusi lytini gyvenima ar ardyti santuoka ar pradeti sukti i kaire nors ir tas ir tas duos daug skausmo abiems bet taip daugiau nebegaliu.Komentus siuskite man i pasta arba cia komentuokite mano email; ram.darius@gmail.com
2008 10 09 5:42 pm
Dariau, jūsų aiškiai nesuderinami sekso poreikiai. Jei taip būtų santykių pradžioj, dar raginčiau bandyt su ja kalbėtis, derintis, bet po 20 metų jau turbūt esi viską išbandęs. Jeigu tu kankiniesi ir nusprendei, kad šią problemą tau išspręsti būtina, tai pasakyk žmonai, kad daugiau taip negali, tik BŪTINAI NEŽEMINDAMAS JOS. Ji tikrai nėra prastesnė tik dėl to, kad jai reikia mažiau sekso - ji tiesiog kitokia. Žmona arba sutiks, kad tu turėtum meilužę vien kūniškiems santykiams, arba pasakys, kad ji nori skirtis. Turi būti tam pasiruošęs.
2008 10 10 10:00 am
Gražvydai, moteris turi teisę būti įsitikinusi tuo, kas jai atrodod teisinga, jei tai nekenkia aplinkiniams. Ir nevaryk ant flanelinių naktinių marškinių - pas mane kambary žiemą labai šalta!
2008 10 10 10:04 am
Vida, straipsnyje stengiausi paminėti naudą, bet gale pabrėžti, kad tik palankioms emocinėms sąlygoms esant ji gaunama. Priimu kritiką, kad gal pabaigai reikėjo kiek daugiau dėmesio, jog nebūtų per daug vienpusiška.
2008 10 10 10:10 am
Dariau, aš bet kokiu atveju esu prieš sukimą į kairę. Ar tavo žmona, tavo akimis, turi tiek kitų privalumų ir tu taip ją myli, kad gali susitaikyti su nesėkmingu gyvenimu lovoje? Dar siūlau bandyti ieškoti pagalbos pas seksologus, psichologus, jeigu ji sutiks, ir, žinoma, bandyti kalbėtis ir kalbėtis vis iš kitos pusės, vis kitu kampu nuoširdžiai apie tai, kaip jautiesi. Jei vis tik nepakelsi tokios situacijos, tada jau reikės tvirto sprendimo…
Gerai, kad pasakoji savo istoriją. Kažkam galbūt ji bus geras perspėjimas, kad reikia geriau pažinti žmogų prieš susisaistant visam gyvenimui.
2008 10 10 4:28 pm
Miela Agne labai malonu kad Jus komentuojate šia man nelabai malonia situacija,bet kiek esu kalbejes su savo zmona pas jokius seksologus ar psihologus ji eiti nesiruosia sako jei tu esi nenormalus tai ir eik, tai kaip reikia išspresti tokias problemas kai kitam zmogui atrodo kad viskas jo gyvenime gerai o kitas kenčia tyliai bet juk taip galima ir išproto išeiti per kažkoki laiko tarpa žinote skirybos tar dvieju žmoniu sukelia daugiau problemu negu jas išsprendžia;
pirma-stipriai nukečia šeimos financinia reikalai nes vyras pradeda gyventi atskira gyvenima ir dali pinigu kuriuos anksciau skirdavo seimai skiria savo reikmems,žmonai tu pinigu kuriuos gauna is vyru kaip alimentus ju neužtenka ir taip nukenčia vaiku poreikiai jau trys problemos neskaitant moraliniu ir pcihologiniu vaiku problemu + jei vaikui jau 18 ir jis gerai mokosi ir nori stoti po vidurines mokytis toliau
į aukštaja bet tevams išsiskyrus šito nebeimanoma bus padaryti nes nebeužteks finansiniu resursu gaunasi taip kad nuėjimas į kaire yra mažesnis blogis negu skirybos.Jei su žmona neišeina susiderinti intymaus gyvenimo bet nenori kad, skirybu atveju nukentėtu vaiku asmeninis gyvenimas ir mokslai
belieka tik tyliai nežinant žmonai sukti i kaire puse, taip bus išsaugota šeima,patenkintas vyras išsprendes savo neišsprendžiamas problemas ir vaikai kurie gales normaliai egzistuoti kol baigs mokslus, žinoma jei mokysis bet tai tik laikinas butu sprendimas nes tai butu uždelsto veikimo bomba kuri veliau ar aksčiau sprogtu.
Kaip rasti auksini viduriuka kad visi butu patenkinti.
Galečiau kaip egoistas ir galvojantis tik apie save i viska spjauti ir kapanokites tose problemose bet yra vaikai kurie nieko nekalti kad ju tevai nesutaria štai kur dilema jei ne vaikai seniai butume išsiskyre,tad šiuolaikinis jaunimas labai teisingai daro kad pirma pagyvena susideje kokius metus du o poto tik galvoja apie vedybas bet taip buna mažiau klaidu padaroma renkantis partneri,kai mes tuokemes tais laikais tai jei butume pradeje gyventi nesusituoke butume aplinkiniu pakarti be virviu ,o dabar niekas demesio nebekreipia i tai.
2008 10 10 10:25 pm
Mano situacija panaši į Dariaus, tik moteriška. Pragyvenus 14 metų, dar nesulaukęs nė 40-ies vyras pareiškė, kad jam moterų nebereikia (abejoju, ar tai tiesa). Man pasiūlė susirasti meilužį. Išsiskyrę nesame, pažįstami laiko mus tvarkinga šeima. Į svečius, koncertus ar kitur vaikštome kaip vyras ir žmona. Pasibardami ir susitaikydami, taip gyvename jau daugiau nei 8 metus. Tikiu, kad seksas naudingas ir reikalingas, bet kur jo gauti? Dirbu moteriškame kolektyve, gyvenu rajono centre, kur visi vieni kitus pažįsta, prie “Maximos” neužkalbinsi…Internete mano amžiaus vyrai labai nedrąsūs… Ir apie tuos malonumus belieka tik pasvajoti…
2008 10 12 11:47 am
Dariau, nežinau, ką dar pasakyti. Suprantu situacijos keblumą ir liūdna matyti, kiek daug šeimų patenka į panašias situacijas, iš kurių nėra išeities, kuri visiems būtų naudinga ir teisinga.
Dėl ėjimo į kairę man nesiteisinkite. Tai Jūsų apsisprendimo ir moralės klausimas. Bet asmeniškai esu ne kartą susidūrusi su tais trikampiais vyras-žmona-meilužė ir žinau, kiek tai sukelia skausmo, psichologinių sunkumų, todėl manau, kad visiems tokiu atveju lengviau, jei žmonės sugeba ryžtingai elgtis ir nutraukti vieną prieš pradedant kitą. Bet aš puikiai suprantu, kaip sunku tai padaryti praktiškai.
2008 10 12 11:54 am
Vilma, gana dažna situacija, kai aistra po daugelio metų tiesiog išblėsta. Lyg ir persivalgom vieno žmogaus ir nebenorim, nors jis tebelieka gyvenimo draugu ir būna stiprus psisirišimas poroje. Tiesiog seksas su buitimi sunkiai suderinamas. Nežinau, kaip elgtis, kai šeimoje yra tokia situacija kaip Jūsų. Nežinau, ar tai paguos, bet visi tempia ant kurpos savo naštą: kam sekso šeimoje nėra, kam vyras geria, kam išvis nesiseka antros pusės rasti… Gerbiu tuos, kurie ieško išeičių ir turi pakankamai išminties jas rasti. Turbūt vienintelis atsakymas - augti kaip asmenybėms, kad situacijos pasirodytų mums kitu kampu ir pamatytume sprendimus, kurių anksčiau net neapsvarstėme.
2008 10 13 9:14 pm
Agne Jus puikus žmogus esate dekui už patarimus mums visiems o paskaičius čia visu komentarus supranti kad ne tau vienam taip bloga yra, bet ir kitiems ir kad visiems mums reikia sprendimu kad kartais aprašytos situacijos žmoniu buna komiškos ir nusišypsai,o kartai ašara gali išspausti.
Stiprybes ir protingu sprendimu mums visems.
2008 10 14 10:14 am
Dariau, ačiū Jums, kad pasakojate, klausiate. Dalindamiesi patirtimi galime padėti vieni kitiems.
2008 11 15 10:25 pm
Dariui: as gal per jauna komentuoti toki atveji, bet man kyla klausimas - ar jus tikras, kad intymus santykiai teikia nerealu malonuma??? gal ji visa gyvenima pragyveno ir didziojo O net nepatyre. Ar jus tikrai isbandete viska? Nes na as niekaip negaliu patiketi, kad moteriai gali uztekti 2 k per men malonumo, jei ji is tikro patiria. na bet tikiuosi, kad as klystu su savo pastabom….
2008 11 28 10:17 pm
Na paskaites jusu problemas ir pridejes savas taip pat Randu kai ko bendro.
Per ilga bendra gyvenima susikaupia ivairiu iskaudinimu ir jei zmogus atminties negali issivalyti, meile dingsta, atsiranda priekaistai, menami galvos skausmai. Be to dar yra skirtingi zmoniu polinkiai i seksa- yra miegaliu, kurie geriau valanda pamiegos nei kazkokiu seksu uzsiims, kiti nemegsta, nes jiems tai atrodo purvinas reikalas (uzauge pedantiskoje seimoje, o gal depresuotaas).
Kai kurios sako kad reikia pastoviai apie jas sokineti, tai tada joms pakyla noras-manau paprasciausiais iskaiciavimas-dykai neduosiu nieko. Yra ir moteru kurioms reikia daugiau (2-3 kartai kiekviena diena), o vyrui pradzioje tai patinka, bet elementai silpni. Tada buna kaip Vilmai.
Taip teisingai Darius sako skirtis nesinori del vaiku, nezinios ir kitu dalyku.
Bet deja, ateina laikas kai vienas i kita nelabai nori ziureti-mirsta meile ir pas antra- ne guminiai gi zmones.
Kas link issilavinimo-su atitinkamu issilavinimu ir poziuris i gyvenima skirtingas, o kuo daugiau skirtumu, tuo dazniau kyla problemu.
Sekmes visiems atrandant partneri su dviem cukraus gabaliukais ( cia toks anemkdotas).
2008 12 02 2:31 am
upst.. rasiau i viena, o atsiduriau cia…. sis komentaras turejo buti kitur….
2008 12 18 9:39 pm
sexas su bet kuom gal ir gerai poreikiams patenkinti… o nirvana patirti gali tik su mylimu… tai turi buti abipusis sventas aktas…
aisku, galima ir prie konteinerio koki bomza pasikviesti, -labas, as taves noriu, bet ar mes tik tiek ir teeliucionavom per 15000 metu????
dvasingumo visiems!!!
2008 12 21 2:46 am
Perskaiciusi Jusu visu pamastymus.
Istikruju man taip niekada nebuvo nutike, kazkaip pasisekdavo visada suderinti sexo poreikius tarp draugo ir manes.Labai gaila man Dariaus, matosi kad zmogus yra protingas ir geras o zmona tiesiog piktybiskai nenori Jo suprasti. Istikruju tai retas kuris vyras dar pakencia toky zmonos nesupratinguma. Nezinau gal mane visi cia pasmerks bet as siulau susirasti Tau Dariau meiluze.
Ir nebutinai tai turetu suzinoti zmona.
Meile ir pagarba yra viena, o seksas yra butinas sveiko zmogaus gyvenime todel cia nematau kitos situacijos, nes toks ispudis jog zmona nenori suprasti kad yra problema,ir jei Tu Jai vis priminsi sia tema manau bus tik dar daugiau pykciu ir nebegausi jau nei 1 kart per 2 savaites.
Tiesiog linkiu sekmes Tau!!
Ir stiprybes!
2008 12 22 12:46 pm
Elegancija, bet yra dalykų daug svarbesnių už seksą.
2008 12 23 3:06 pm
“Kai kurie mokslininkai teigia, kad seksas, be išvardintų privalumų, dar ir saugo nuo vėžio, gerina uoslę ir net… padeda pasiekti pasaulinę taiką.”
Hipiai tą seniai suprato - Make love not war
2009 01 03 12:01 pm
su donatu nesutinku del taikos
kaip tik del sekso visi pasaulio karai vyksta….del ko vyksta karas?
del turto pirmiausia . kam to turto daugiau reikia? aisku moterims?kas turta duoda moterims? aisku vyrai. o turta reikia gauti? vyro prigimtis jega todel ir kariauja . kas stipresnis tas ir turto ir moreu (seksio turi daugiau) isvada tokia kad del sekso ir vyksta visi karai!!!!!!!!!!
2009 01 04 5:36 pm
Agne,kiekvienam savo,tau yra svarbesniu dalyku uz sexa,kitiems ne,ypac vyrams.Jei moteris padarys vyra laiminga lovoje,vyras jai atlygins simteriopai ir ne tik lovoje.negali but jokios kalbos apie ivairiapusius pilnavercius santykius,jei pora nesimyli.
Dariui galiu pasakyt tik viena—eik brangusis i sali,nes zmona paprasciausiai nenori su tavim myletis,negeidzia ji taves.o tau reikia sexo,kaip ir kiekvienam normaliam zmogui,aisku jei jie dar ne pencininkai(kaip didzioji dalis cia pasisakiusiu).
2009 01 05 5:40 pm
Svajokli, įdomiai čia suvedei
2009 01 05 5:44 pm
Tatjana, visų pirma, siūlau paskaityti straipsnį apie seksą vyresniame amžiuje ( http://zurnalas.darnipora.lt/paskutinis-xxi-a-tabu-seksas-vyresniame-amziuje-116.html ), nes matau, kad remiantės klaidingu stereotipu, kad vyresni žmonės nesimyli.
O šiaip aš tikrai tikiu, kad ne seksas svarbiausia, net ir vyrams. Visokie trumpalaikių nuotykių ieškotojai slapta vis tiek tikisi daugiau nei tik seksą susirasti…
2009 01 09 8:38 am
sveiki,
paskaičiau čia jūsų komentarus ir galiu pasakyti tik tiek kad Dariaus situacija man pažystama iki kaulų smegenų. Man dabar 52 metai, gal kai kam ir keistai atrodo bet aš gyvenu pilnavertį normalų sexualinį gyvenimą, deje ne su savo žmona. Su ja sieja bendtas gyvenimas, tradicinis du kartus per mėnesį pasimylėjimas vienintele tradicine poza ir daugiau jokių fantazijų. O juk norisi viką išbandyti. Jai tai nepriimtina ir jokie pokalbiai ar diskusijos ta tema nieko nepakeitė. Prieš dvidešimt mrtų aš kreipiausi pagalbos pas seksologą ir jo neoficialus patarimas buvo susirasti kitą moterį. Ir štai jau 20 metų turiu pastovią partnerią su kuria patenkonu visas savo fantazijas. Ji kenčia savo namuose tą pačią problemą kaip ir aš. Ir paskykit prašau kas geriau, ar visą gyvenimą turėti nepilnavertį sexsą ar gyventi dvigubą gyvenimą ir turėti tai ko trokšti ir apie ką svajoji. Ir galiu jau dabar pasakyti iš savo patirties kad moterys didesnės fantazuotojos ir už vyrus. Jos tiek daug nori visko išbandyti tik joms reikia gero parnerio su kuriuo visa tai galėtų įgyvendinti. Aš nekalbu apie moralę, apie požiūrį į tau artimą žmogų, aš apsiriboju tik sexu. Galima mane smerkti už tai bet aš patyriau savo gyvenime tai ko šeimoje niekad būčiau negavęs.
2009 01 09 12:59 pm
Tomai, bet ar prieš suskuriant šeimą nebuvo ženklų, kad būtent toks bus seksualinis gyvenimas?
2009 01 12 8:14 am
Agnei
Kokie gali būti ženklai kai tau 20 metų ir jokios patirties. Tuo metu viskas kitkiom spalvom atrodė. Tiktąjį gyvenimą pajunti kai pragyveni 5 - 10 metų. Tuomet jau kažkiek subręsti kaip asmenybė ir pradedi analizuoti viską kas įvyko. Dažniausiai jau būna per vėlu kažką keisti. Jau šeima tampa didesne, o mane tėvai išauklėjo taip kad šeima yra pats didžiausias žmogaus turtas ir turi ją saugoti visomis išgalėmis. Aš taip ir elgausi. Juk vaikai tai mūsų bendri ir jie nekalti kad vienam iš tėvų kažko neužtenka.
2009 01 12 1:30 pm
Tomai, todėl, mano nuomone, 20 metų yra smarkiai per anksti kurti šeimą. O metai draugystės per mažai.
2009 01 12 2:26 pm
Agnei,
sutinku su tavim bet tuo metu niekas man taip nepasakė, nors draugavau beveik tris metus ir vedžiau būdamas 23. Kažkaip viskas buvo nudažyta rožine spalva ir atrodė, kad viskas kas vyksta tai ir yra tai ko tau reikia. Tk vėliau kai nusiimi rožinius akinius pamatai kad tai buvo tik iliuzija. Nieko nekaltinu net ir savęs, nes tokių kaip aš dauguma. Dabar iš gyvenimo pasiimu tai ko man labiausiai trūksta namie ir tikriausiai jau nieko nebekeisiu. Bjaurus tas dvilypis gyvenimas, bet geriau nei gyventi ir neturėti gero sexo, jausmų, glamonių, kurie tave pakylėja aukštyn.
2009 01 12 9:55 pm
Na Svajokli,Tu čia ir išvartei… Matyt tavo gyvenime vien materialistės pasitaikė?
2009 02 26 7:34 am
Na, žinot, ,,geras” patarimas užsiimti seksu, kai prostatos bėdos kamuoja. Mano vyrą buvo užklupusi ši problema:nevalingi naktiniai šlapinimaisi, pastovus jausmas, tarsi norėtum į tualetą, nors ką tik ten lankeisi. Apie jokį seksą nė kalbos negalėjo būti. Pradėjus vartoti ,,Prostamol”, vėl grįžo normalus gyvenimas. Labai gerai, kad dabar yra sukurta gerų preparatų užkirsti prostatos problemoms.
2009 02 26 7:42 pm
Esu pusamzis vyriskis,bet man seksas butinas gal but as ir jauciuosi gan neblogai.Zinoma pirmas dalykas sekse tai man turi patikti moteris o ne pirma pasitaikiusi.Mano supratimu,partneriai lovoje turi jaustis laisvai vienas kito nesivarzydami.
2009 02 28 8:56 am
Šaunuolis, Rimantai, turbūt todėl ir neturinte didelių sveikatos problemų. Juk seksas ir džiaugsmą teikia, ir imunitetą stiprina… O ką daryti, jei vyras tiesiog apsileido, nematė savo problemų, o galiausiai išeina taip, kad apie seksą kaip ir kalbos negali būti? Buvo į mūsų šeimą atėjusios liūdnos dienos, nes mano vyro prostat išvešėjo, žinoma, nukentėjo ir lytinė funkcija. Ieškojom įvairių išeičių, tačiau dabarm, kai jis jau kurį laiką vartoja “Prostamol”, ir į ūsų kiemą grįžta šventė. Manau, jis ir pats dabar jau suprato, kad savimi reikia rūpintis, kad ir kokio amžiaus būtum.
2009 03 05 5:42 pm
Apie sekso naudą žino visi, kurie žino, kas yra seksas:)
Ir netgi tokiama brandžiame kaip mano amžiuje… Tada dar svarbiau išsaugoti su vyru darnų bendravimą ne tik buityje, bet ir lovoje… Tai sekasi labai sunkiai, kai į duris pasibeldžia prostata… Neslėpkim, vyresnio amžiaus poros ir taip mylisi retai, tikrai rečiau nei jaunystėje. Tad ir tai galėjo pabloginti prostatos būklę. Gydytojas vyrui tiesiai šviesiai pasakė, kad prostamolis+reguliarus seksas, tik taip pavyks išbristi iš daugelio negalavimų ir atsikratyti vadinamosios amžiaus vidurio krizės.
2009 03 13 4:16 pm
Taigi,kad taip jau yra-kuo brandesnis amzius,tuo sexo maziau.Gal todel vyresnio amziaus vyrai dazniau susiduria su prostatos negalavimais.Svarbiausia vienas kita palaikyt, kalbetis,kad neatsirastu siena del sveikatos problemu.Prostamolis padeda issaugoti lytine funkcija ir sutvarko slapimo takus.Maniskis poveikiu patenkintas.Tai ir as dziaugiuosi:)
2009 04 02 11:46 am
sexas sexas sexas!!!
2009 04 05 2:23 pm
Nors esu brandaus amžiaus iš savo patyirties galiu pasakyti, kad sužinojus jog vyras eina į kairę, tai labai skauda. O išėjo į kairę su nesveika prostata, nes nenorėjo gydytis. Dabartinė jo moteris man prikišo, kad aš jai atidaviau vyrą su nesveika prostata, aš neatidaviau ji pati pasiėmė ir manau, kad jo neišgydė. Bet dabar iš savo paTIRTIES SAKAU, jeigu reikia sekso eikit kairėn, dešinėm, bet likite šeimose,svarbu kad artimieji nesužinotų, kai nežinai tai ir neskauda. Aš irgi turiu vyriškį iš šalies, jis turi šeimą. Ten nėra žinoma apie jo nuklydimus, nors kartais įtarinėjama. Bet man gerai ir jam taip pat, bendram gyvenimui man jo nereikia. Noriu tik laisvo vyro, kurio išėjimas niekam nesukeltų skausmo. Gal pasirodysiu vulgari, bet gyvenimas yra mažytis nėra ko varžytis.
2009 04 11 3:50 pm
Esu brandaus amziaus,bet apie seksa galvoju ne kiek maziau nei jaunysteje.Isitikinusi,kad aistra labai daug priklauso nuo vyro-jei abu deres sioje srityje,tai bus gerai.Vyras privalo jausti kokio sekso moteriai reikia,o moteris turi ne tik duoti,bet ir igyvendinti vyro svajones.Seksas labai susijes su dvasiniu rysiu-kuo rysys artimesnis,tuo maloniau.
2009 04 22 7:35 am
Mums su vyru prie normalaus sekso pasiseke grizti tik tada, kai jis liovesi kankintis del prostatos. Zinot, kai prostata isvesi, tada jau ne tas galvoje. Nors mum dar tik per 40, bet jau zinom ka reiskia kankinantis vaiksciojimas i tualeta. Ir seksto tada jokio nereikejo, tik norejosi, kad vyras sveikas butu. Visada maniau, kad tokiu bedu turi diedukai, o ne tokio amziaus vyrai.Lytine funkcija padejo sustiprinti prostamol. Tik kazi ar ilgai ji reikia vartoti?
2009 04 27 9:57 am
Mes dar tik pakeliuj normalaus sekso link. Vyras irgi gydosi gerybinę prostatos hiperplaziją. Tikiu, kad viskas susitvarkys. Gerai, kad vartoja prostamol. Kiek teko skaityti, tai veiksmingas augalinis preparatas, kuris ne tik išvaduoja nuo nemalonių pojūčių, bet dar ir potenciją sustiprina.
2009 05 03 12:29 pm
Pritariu, myletis reikia reguliariai, kiekviena diena.
2009 06 18 10:34 pm
Sveiki, dėl Dariaus atvejo, tai nesuprantu ką veikti šitiek metų su moterimi, jeigu dėl tokio trūkumo vistiek galvoji apie kitas, nes nuolat nebūni patenkintas… Seksas žmogui yra būtinas, tai netik biologinis poreikis, bet ir jausmas kad tu myli gyvenimą, myli savo šeimą ir jautiesi laimingas. Aišku suprantu moterys masto - tiems vyrams tik tai ir terūpi… bet toli gražu ne visi vyrai, tik apie “TAI” ir galvoja…
2009 07 21 12:24 pm
Esu brandaus amžiaus,man sekso reikia dažniau nei jaunystėje,nes jaučiuosi atsipalaidavusi,nėra įtampos,o ir bendra,kartu ir seksualinė, patirtis priduoda man naujų atspalvių,galiu pradžiuginti ir savo partnerį
2009 10 07 9:36 am
Perskaičiusi visus pasisakymus priėjau vienos nuomonės,kad kiekvienam žmogui yra reikalingas seksas nepriklausomai nuo jo amžiaus,tik štai kas,kiek jo kam reikia,tai pačiam žmogui spręsti,mes ne teisėjai…o pasisakymas man geriausiai patiko Artūro kitų atsiprašau aš nenuvertinu,bet pasilieku prie savo nuomonės.
2009 11 10 12:13 pm
Paskaičiau Dariaus pasisakymą ir pagalvojau,kad gyvenimas suveda labai skirtingus žmones.Mes pragyvenom kartu jau virš 20 metų.Pradžioje atrodė viskas puiku,gražu.Deja jau vos ne dešimtmetis kai seksas namuose,tai man šventė.Mėnuo,du,o gali praeit ir keturi ir jokio sekso.Kai bandau kalbėti,tai kaip ir Darius minėjo,buna pareikšta,tai tau reik daktarų pagalbos…nors jis sako,kad mane myli,kad esu nuostabi sekso partnerė..Aš nereikalauju sekso kiekviena dieną ir naktį,bet ir ne vieną kartą per kelis mėnesius..aš noriu būt mylima,jausti mylimo žmogaus artumą..juk tai taip natūralu.Be sekso aš jaučiuosi blogai..ir tikresnė tiesa yra,kad galvą skauda tuo metu,kai sekso nėra,irzlumas ir nepasitenkinimas tik nuo “bado”,o tada prasideda bereikalingi kivirčai,”kabliukų”ieškojimai.Seksas nėra pagrindas gražaus,darnaus gyvenimo,nes turi būt supratimas,pagarba,meilė,bet be sekso,be artumo atsiranda nemažai problemų…
2009 12 03 1:54 am
O zinokit, kad buna ir taip, kad ir 32 m vyras nebenori sekso su savo zmona
Kalbames apie tai, kalbames, bet rezultatu jokiu. Kaip ir nori jis, reikia, bet kad prieitu, parodytu kokius nors zenklus - to nera… O as irgi nenoriu rodyti iniciatyvos, nes tada jauciuosi lyg prievartauciau ar kaip cia issireiksti. Man reikia, kad vyras manes trokstu, o ne atvirksciai. Isvada galiu padaryti tokia, kai zmones yra artimi dvasiskai, tuomet ir kuniskas suartejimas jiems yra visiskai normalus dalykas.
2009 12 14 10:44 pm
kodel man sekso metu neina pajausti to pacio kaifo kazkas nebetaip man
2010 02 07 9:08 pm
nors esu dar palyginus labai jauna(22m)jam 25m,su draugu jau trys metai kaip gyvenam kartu,ir is tikruju pradejau jausti alki,kalbejau… issakiau viska labai atvirai iki maziausiu smulkmenu, nes taip pat nenorejau pirma rodyti per daug iniciatyvos,bet visgi viena vakara emiau ir persilauziau,padariau masaza
ir uzsiplieskem,taciau kita vakara jau nebuvo taip gerai ir automatiskai pradedu galvot,kad kazkas negerai su manim… bet manau,kad dar viskas issispres 
2010 02 07 9:16 pm
O del Dariaus tai manau,kad nieko neskaudinant reiktu paslapcia nueit i kaire,tai neturetu buti pastovi meiluze, tiesiog susirast nuotyki vienaj nakciai. tada galetum palyginti ir butu lengviau apsisprest ka daryti toliau. laikausi tokios nuomones,kad bent karta gyvenime reiktu sau leist paslapcia nueit i kaire,zinoma as to dar nedariau,nors ir paskutinius puse metu sexas 2kartai i men. bet bent jau pradzioj zmona neturi apie tai suzinot,jei vienai nakciai sunku ka susirast,tai galetu buti kokia elitine senosios profesijos atstove.nematau tame nieko blogo,tai tiesiog tavo fiziniu poreikiu patenkinimas ir tiek
2010 03 07 6:34 pm
Uzjauciu Dariau tave del sitos problemos, ir manau, kad zmona negraziai su tavim elgias, jei net nerodo pastangu kaip sita problema issprest. Suprantu, kad visi esam skirtingi ir norim sexo skirtingai, bet tai galetu but issprendziama. Juk gali nusipirkt kokiu sexo zaisliuku ir taip pasitenkint ar gumine lele, taip pat zmona galetu ir oraliniu pamalonint kartais tave, bet apie si dalyka jauciu net nebesvajoji. Bet i kaire sukt nesiulau. As uz istikimybe. Geriau issikirt su ja (suprantu sunku ir tai).
Dabar man 22 metai ir po biski pradedu ieskotis drauges, bet jauciu reikia pirmiausia ieskot tokios su kuria panasiai noretumem sexo, nes paskui problemos..