Koks vyras moterims patraukliausias?
Besikreipiančios į „Darnią porą ” moterys apibūdina joms patrauklų vyrą. Esantys šioje svetanėje vyrai sulaukia pasiūlymų ir nesunku suskaičiuoti, kas, kiek bei nuo ko tuos pasiūlymus gauna.
Jei tau 60
Vyrai, kuriems daugiau nei šešiasdešimt, patinka beveik visoms panašaus amžiaus moterims. Kiekvienas iš jų sulaukia daug pasiūlymų susipažinti. Tai tikrai džiugus vyrams faktas. Tereikia išlaukti, ir abejingos išdidžios gražuolės virs rūpestingomis bei nuolaidžiomis. Deja, liūdna Lietuvos demografinė statistika liudija, kad to įstabaus laiko, kai daugybė moterų norės jį mylėti ir juo rūpintis, sulaukia gal tik pusė vyriškių.
Tarp 30 ir 50
Sąlygiškai jaunesnių, tarp keturiasdešimties penkiasdešimties, vyrų šansai patikti irgi neblogi. Tačiau to amžiaus moterys kažkodėl pageidauja, kad vyras būtų aukštas, išsilavinęs, užimantis solidžią padėtį visuomenėje. Labai retai kuri domisi bedarbiais. Kažin kodėl nenorima pamilti neturinčio buto ar bent mašinos.
Na, o trisdešimties keturiasdešimties metų vyrui keliami reikalavimai, kurių ne kiekvienas supermenas įstengtų patenkinti. Iš šių vyrų norima ir proto, ir išvaizdos, ir materialinės gerovės, ir romantiškos meilės. Jiems, be abejo, sunkiausia.
Jaunikliai
Kiek lengviau tiems, kurie dar nesulaukė trisdešimties. Merginos ir moterys iš jų pageidauja ne tiek jau daug - ryžtingo sprendi mo vesti ir gražių perspektyvų. Pastarąsias pažadėti geba neretas vyriškis, todėl bent jau ši moteriška užgaida dažniausiai patenkinama. Nedera manyti, jog vyro patrauklumą lemia vien jo finansinės galios. Dvasinės turi ne mažesnę reikšmę. Visgi vertindamos jas daugelis moterų vadovaujasi tokiomis nuostatomis, kad joks vyras jų perprasti neįstengia.
Kiti svarbūs bruožai
Moterims patrauklesnis atrodo energingas, veiklus, sugebantis siekti tikslo, nelinkęs nusileisti kitiems vyriškis. Sykiu jos pageidauja, kad šis stipruolis namuose šluostinėtų dulkes ir klusniai vykdytų visus jos paliepimus. Moterys patraukliu laiko darbštų, pasišventusį savo svarbiai veiklai vyrą, bet drauge nori, kad šis mestų į šalį pasaulio tobulinimą ir rūpintųsi vien ja.
Gudruolės moterys
Visus šiuos ir kitus nė kiek ne mažesnius reikalavimus moterys sugeba gudriai nuslėpti. Dažnai jos sako: „Neturi jokių pageidavimų. Norėčiau susipažinti su geru žmogumi”. Iš pirmo žvilgsnio labai saikingas noras. O nuovokesnis supranta — išgerti bus leista tik per Velykas ir Kalėdas, pažįstami bus tris kartus kruopščiai patikrinti, o pažįstamos išvis išbrauktos iš žmonių, su kuriais leistina bendrauti, sąrašo. Netgi kojas ant stalo užsikelti bus draudžiama. Todėl vyrų potraukis susipažinti, o vėliau ir susisaistyti tvirtais, netgi juridiškai patvirtintais ryšiais su švelnia, nuolaidžia moterimi yra nesuprantamas ir mokslo nepaaiškinamas. Gal todėl ši jų savybė labiausiai ir žavi moteris. Kartais tiek labai, kad jos net pamiršta ar primiršta aukščiau vardytas patrauklaus vyro savybes.











DarniPora.lt angliškai
2008 01 29 11:03 am
As kazkaip visada tikejau, kad patrauklumo neimanoma aprasyti ir ismatuoti. Net ir ne todel, kad zmones labai skirtingi. Todel, kad mes ir patys labai daznai skirtingai vertiname dalykus, kuriems is pirmo zvilgsnio dertetu taikyti tuos pacius standartus.Patraukluma juk vertiname tada, kai naujas pazystamas arba istringa i mintis, arba ne. Gali buti dailus, zydraakis jis ir tamsiaplaukis, taciau jei jokio virpuliuko nesukelia nuo pirmos akimirkos, tai vargu ar apie ji pasakodama vartosiu zodi "patrauklus". Na nezinau, tai tik mano nuomone… Gal kas norite padiskutuoti?..
2008 02 07 6:45 pm
…visi mes ieskome artimo zmogaus,bet koks jis turi buti,vargu ar galim pasakyti.Juk sutikus kazka,kas musu akims atrodo verta ir rimta,negalim pasakyti,kodel taip,o ne kitaip atrodo zmogus.Kas mus patraukia…gal kokia energetika,o gal kvapas? Reiksmes turi ir balsas,ir manieros,ir apranga,ir laikysena…viska net isvardyti sunku.Kodel kartais komentuojama:toks grazus vyras ir tokia "pabaisa" salia,bet jeigu jie kartu,vadinasi-viskas yra puiku! O tie visi finansai,protas,meile ir t.t.juk ne visada vaidina lemiama vaidmeni.Kita vertus,vyrui perprasti moteri,patikekit…tai,kaip atrasti kazka neatrasto:)
2008 02 27 11:27 pm
Labai teisingos įžvalgos bei pastebėjimai, nors ir mestelėti keli akmenukai į mūsų, moterų, "daržą".
Kita vertus, kaip nebūtų keista, švelnumas ir nuolaidumas tampa būtent tos savybės, dėl kurių vyrai moteris dažniausiai palieka ar leidžia sau įskaudinti, tad mums moterims lyg ir iškyla būtinybė jas bent šiek tiek maskuoti, nes jeigu jos ir dominuojančios.
2008 03 22 1:05 pm
Liūdna demografinė statistika. Kuo vyresnė moteris, tuo sunkiau jai rasti vyrą…
2008 03 27 9:20 pm
Ne viskas taip liūdna. Gal vyresnėms moterims ir sunkiau TINKAMĄ vyrą susirasti. Bet, jei jos nors kiek pabūna santuokoje, poreikį šeimai patenkina ir tada pasaulis sušvinta naujomis spalvomis. Jos turi daugiau laiko sau ir gali daryri tai, ko anksčiau negalėjo, domėtis tuo, ko anksčiau nevertino ar neturėjo tam laiko. Juk ne viduramžiai, kai visas moters gyvenimas buvo jos vyro gyvenimas.
2008 03 28 3:06 pm
Sutinku su Rasa. Ne viskas taip niuru, kaip gali atrodyti. Visu pirma tuo, kad vyresnes moterys zodi "TOBULAS" moka vertinti siek tiek kitaip. Per nemaza gyvenimo patirti supranti, kad svarbiausia tai, kaip sekasi su juo bendrauti, o ne isvaizda, gyvenimo vieta. Netgi amzius tampa ne per daug svarbus. Tiesiog ieskai zmogaus, o ne daikto telpancio i remelius.
2008 04 02 4:26 pm
Manau laiko sau išmintinga moteris ras ir būdama santuokoje.
2008 04 15 8:43 pm
Kazkaip keista - komentuoja vien moterys.
Tai kas parasyta straipsnyje - ne is pirsto lauzta. Po poros metu ikopsiu i trecia desimti ir jau dabar matau kokios nuotaikos vyrauja tarp bendraamziu moteru. Ka padarysi, kad tokie ir tokios mes esam. Tikriausiai reikes palaukti kokiu 45, o tada jau bus galima vesti.
O siaip isimtys tik patvirtina taisykle - nelauksiu ir ieskosiu isimciu
2008 04 17 11:20 pm
Pasak Agnes , kuo vyresne moteris tuo sunkiau jai rasti vyra. Visai teisingai , nes kuo labiau subrendus moteris , tuo labiau ji tampa isrankesne ir daugiau vertina save , todel ir nebuna su pirmu pasitaikiusiu..
2008 05 09 3:06 pm
tai kad vyrai iismirsta , arba zuna …dabar Lietuvoje 1 vyrui 5 moterys
tai as net neieskau jau 
2008 06 06 11:35 pm
Man tu vyru dar per daug Lietuvoj..
2008 06 30 7:14 pm
2008 07 08 9:46 pm
Girdėjau tokią įdomią statistiką:
Moterų su aukštuoju išsilavinimu Lietuvoje yra daug daugiau nei vyrų. Jos, žinoma, nenori į vyrus mažesnio išsilavinimo žmogaus. Patys vyrai irgi nenori vesti labiau išsilavinusios moters. Taip ir gaunasi, kad daug protingų moterų vienišos.
2008 07 10 7:47 pm
Agne - nemanau, kad issilavinimas labai jau didelis skirtumas tarp moters ir vyro, posimts koks skirtumas tavo drauge valytoja o tu direktorisu jei vat turit ta ugnele, abu turit prarija po magnetuka kuris traukia vienas kito link. Manau tiesiog moterys labai atsargios ir gal bijo, gal nedrysta, o gal ir seip labai jau didelius tikslus kelia busimam jaunikiui. Pagarbiai.
2008 07 10 11:42 pm
…daug met?? gyvenau i??tek??jusi u?? genijaus. Patik??kite, vietos jo gyvenime normaliems santykiams beveik n??ra. Siela d??i??sta. Antra vertus, kaip sakydavo mama, antras merginos diplomas yra jos vyras. Taigi labai pravartu, kad jis b??t?? kuo intelektualesnis ir gyvenime pasiek??s. Prie?? kelerius metus buvo atliktas tyrimas, kuris parod??, kad labai ??inomos ir daug pasiekusios moterys 90 proc. atveju dirbo savo vyr?? sukurtose darbo vietose. Saky??iau tai valytojai labai pasisekt??, jei ji magnetuku pritraukt?? direktori??. Ne ??ventieji puodus lipdo. Karjer?? galima pasidaryti.
2008 07 14 10:56 pm
Ir dar… Salamonijus pateik?? situacij??, kur vyras direktorius, o moteris valytoja. B??t?? ??domu b??t?? su??inoti jo po??i??r??, jei b??t?? atvirk????iai - vyras valytojas , o jo magnetukas - direktor???
2008 07 24 6:36 pm
To Rasa416
O koks posimts skirtumas kuo dirba tavo zmona? Mano manymu jei jau yra ta kibirkstele tai ir yra svarbiausia. As tiesiog manau, kad vyrai truputi maziau skirsto moteris (grubiai pasakysiu):
1 variantas: Tinkamas / tinkama
2 variantas: Puse velnio
3 variantas: is bedos
4 variantas: Nei uz ka.
O moterys, mano manymu (!!!!!!!), taip daro. sakykim tas nelabai patinka ir nelabai traukia, bet jis kazka turi pareigas darba etc. o vyrams yra kitaip paziuiri vualia super. ir viskas.
2008 11 10 2:17 pm
Manau, zemesnio issilavinimo vyras neskatins moters pasitempti, ir ji nesijaus moterimi su tokiu. Todel matau, kad dazniausiai tokiu santykiu nenori moterys. O zemo issilavinimo vyrai mielai draugautu su profesore..;)
2008 11 12 12:41 am
Koks vyras moterims patraukliausias?
Ar šitoms feministėms reikia vyro? O kam?
Joms reikia kad niekas nemaišytų ir jos visas 24val. per parą galėtų skirti sau ir savo tarpusavio varžyboms. Tik sau. Tik sau. Tik sau.
Perskaitykite, mielosios: Valerie Solanas “Vyrų išnaikinimo draugijos manifestas” (išleista apie 2005us metus-www.menoparkas.lt)_____ir būsite “išganytos”, ten rasite ir metodus kaip susilaukti palikuonių be vyro.
Vėliau skaitysime E. Fromo ” Meną Mylėti”.
2008 11 12 12:04 pm
Salamonijau, o aš manau, kad išsilavinimas labai svarbu, nes žmonės, kurie baigia aukštąsias mąsto visai kitaip nei žmonės tik su viduriniu išsilavinimu. Taip ir gaunasi, kad jei išsilavinimas nesutampa, nesutampa ir visa kita.
2008 11 12 3:56 pm
Ech… koks skirtumas tas issilavinimas bendriems santykiams? Mano mama su dviem aukstaisiais, keturiais metais vyresne uz teti, kuris vos profke baige. Ir nieko!!! 25 metai laimingai kartu gyvena. Juk ne uz pinigu maiso teketi reikia, o uz zmogaus. Uz asmenybes.
Aisku apie tas pasikelusias fifas, kurioms tik dolce gabanna rupi, tai as patyliu. Geda del tokiu.
Bet juk dvieju zmoniu gyvenimai sujungti i viena tai ne varzybos. Nereikia niekam rodyt savo diplomu. Visi mes viduje esame vaikai, nerupestingi ir paduke, o tas aukstojo diplomas tik juridinis popieriukas darbui gauti. Nebutina sedeti 4 metus univiere ar kolegijoj, kad galetum padiskutuot su profesorium.
Tiesiog gera knyga paskaityk, ir zinias ziurek 
Zinoma dziugu, kai su mylimu gali padiskutuot apie padeti Cecenijoj su visom aukstom frazem.
2008 11 12 8:51 pm
Margarita labai teisingai pasake. Dar pridursiu, kad aukstojo mokslo diplomas nieko negarantuoja. Yra labai daug ribotu zmoniu, kurie turi ta diploma, teisingiau Lietuvoje jau beveik visi su aukstuoju. Ir nereikia nuvertinti zmoniu, kurie neturi to diplomo. Jie gali buti daug protingesni. Kad buti intelektualu neuztenka 4 metus atsedeti universitete su klausyti pensininku paskaitomis, o po gerti, ziureti TV ir visiems aiskinti apie savo auksta issilavinima.
2008 11 14 11:26 am
Ramunai, nepyk
ne feministes cia, moterys taip nusivilia, taip ismoksta su tuo gyventi ir taip vel ismoksta dziaugtis. Paskaityk su kazkuria is ju Froma ir pats nustebsi kaip jos nenori isnaikinti vyru. Ko tik neprisigalvoji kai pripranti buti viena… 
Margaritos komentaras kaip sviesuliukas, va net mazybiniais zodziais pradejau kalbeti…O kad taip visoms drasos izvelgti geri kur jo nesitikima…As ir apie save kalbu…
2008 11 21 12:35 pm
Manau viskas vyruose ir moteryse yra svarbu… be išsilavinimo gyvenimas bus šššš…
be geros išvaizdos bus neištikimybė, o ieškomės antros pusės dėl palikuonių… bent jau taip gamtos taisyklės sako
sutinku su kažkuo čia sakiusiu, jog su aukštuoju žmonės masto kitaip… jie masto plačiai… O su tuo “būk namie 17,45″ tai pasakysiu kad žvelgiu į tai skeptiškai… santuokoje, ar santykiuose turi būt laisvės ir įsipareigojimai… kai pora jų laikosi, nebėra priežasčių nei pavydėti nei vargti dėl kasdienių dalykų… toliau reiklumas vyrams… Moterys dažnai neturi dėkingumo jausmo, to pasekoje gaunasi lipimas ant sprando, PVZ: jeigu vyras aprūpina šeimą gerais pinigais, tai žmona bent jau galėtų taisyti valgyti, prižiūrėti vaikus, ir tas pačias dulkes nušluostyti… o kiek pažvelgiau į straipsnį, tai moterims malonumai, o vyrams vyriškos pareigos… mane erzina ši jau baigianti susiformuot visuomeninė nuostata….
2008 11 24 10:35 pm
Mindaugai, nieko sau “BENT” valgyti pataisyti, vaikus ziureti, dulkes sluostyti ir t.t. ir pan. Ar supranti, kad tai istisa para darbo valandu ? Ir dar kokio darbo. Pabandyk kada, pamatysi. Reiskia, jei vyras parnesa pinigu, tai jis “perka” vireja, skalbeja, aukle, valytoja, meiluze ir t.t. Nieko sau “trys viename”. O dar nepamirskime, kad dazna moteris visa tai daro, dar ir dirbdama pilna darbo diena. O vyrai, atidirbe tokia pacia darbo diena, pareje laikrascius ant sofkutes skaito. Man atrodo, kad moterys ir vyrai visus buities darbus turi dalintis, aisku, jei imanoma artimesnius dusiai. Ypac “ziureti vaikus”, nes paskui su tokiu teciu, tik nesanciu “gerus pinigus”, vaikai nezino, ka kalbeti. Tai ir kalba tik apie pinigus.
2008 11 27 2:11 am
…arkliuku vergu laikai baigesi,ju norai beribiai. beje man ir patiktu paklusni mergina
deje ju nesugaudysi,ant ten skaitliuko neuzdesi nesuzinosi nei su kuo nei kada nei kiek.,siu laiku merginos tik babkiu tenori,o zmogaus joms visai nereikia 
2008 12 03 1:34 am
malaat visi beleka as ir vaikus uzauginau ir vienas dirbau ir moteriskus ir vyriskus darbus ,nes zmona susirgo ir invalidumas,dabar vaikai stidentai -tai ir man manau reikia atsigriebti uz praejusi laika .ar netaip ir isvada dabar bet kuri moteriske su manim bendrauja ,nes as buvau mama ir tetis viename…
2008 12 03 6:20 pm
o ziuriu nedaug man ir betruksta, dar pora men ir vualia :):)
2008 12 06 2:36 pm
remiui paminklas!!! tokiu vyru nera, dazniausiai , zmona susirgo ar vaikas- ir dingo is horizonto pas jauna ir sveika!! bedu turgu paziurekit- vienos vargsta ir ne pas 1 vyro seimoj nera- pabege!! isvada- jie BIJO.VISKO BIJO, O YPAC SUNKUMU.. silpnoji lytis. o tokie bailiai paskui ir kaltina mus feminizmais, frigidiskumais, kad issilavinimas per auxtas ir tt
2008 12 28 5:03 am
ne visi tokie! man vis plevesos papuola,ne vienos rimtos
is paziuros lyg rimta,beet po keleto menesiu isitikini kad jai vejai galvoje…
2009 01 25 11:44 am
“…pažįstami bus tris kartus kruopščiai patikrinti, o pažįstamos išvis išbrauktos iš žmonių, su kuriais leistina bendrauti, sąrašo” - jei mes, vyrai ir moterys, esam lygūs, tai negalima drausti žmonai ar vyrui draugauti ir su kitos lyties atstovais. Vyras gali turėti puikių draugių moterų ne intymumui(ne seksui), o moteris ne vieną šaunų draugą vyrą irgi ne seksui, negi nesuprantat, kad taip gali būti ir taip yra? Kokiame amžiuje gyvename, ponios ir ponai bei panelės? Aišku, lygybės nereikia painioti su lygiava, kas pas mus yra įprasta.
2009 01 25 6:30 pm
…tik įdomu butu sužinoti Juliau,kiek tęsiasi įprastos orientacijos priešingų lyčių draugystė be intymių santykių…
2009 01 25 9:08 pm
Tęsiasi iki mirties, jei yra tapę draugais. Draugystė yra didesnė vertybė už meilę. Meilė, ypač intymi, turi savybę pabosti ir baigtis, o draugystė, jei ji tikra, - niekada. Negi nėra tekę įsigyti tokių draugų darbe ar kur nors kitur? Jei taip, vadinasi, jums nelabai pasisekė ir yra netekę patirti draugystės privalumų ir kūrybos džiaugsmo be vyro ir žmonos. Gerai, jei žmona ar vyras gali tapti draugu,-e, bet, patikėkit, kad tai reta.
2009 03 19 5:04 pm
Noreciau vyro siek tiek protingo, kuris taip pat galvotu, kad as irgi siek tiek nekvaila:)
2009 04 10 6:05 pm
:DDD zinot ,labai smagus straipsnis ir komentarai t.p. nzn kodel ,bet juokinga tai skaityt,lengviausia buna tuomet ,kai buni jaunas ir be patirties? patirtis zlugdo? argi mandagumas ir pagarba yra atgyvena,o alkoholizmas norma?:))nzn …,juk ,kaip sako rusai:liubov zla ,poliubish i kozla?:))) o meiles juk reikia viesiems? del jos ir per save perlipsi,ne,tik per kolega:)))?zodziu ciniskai liudna,kad ne,tik froma skaitai,ir kita mesla,kad ,tik suvoktum,kas ir kaip ir kodel kas ne taip:)))et..nzn ,koks jis patrauklus,bet is ties situalcija yra apgailetina,kai puoli stacia galva i bet kur ,nes kita galimybe gali ir nepasitaikyt? ar gyvent ,kaip gyvuliukams?:)))atlieka kas reikia ir tyli? kodel tiek nusivylimu?juk norim gero?o iseina ,kaip visad:)))zodziu,aisku ,kad nieko neaisku=] bet super ,kad yra i ka reaguot:))) aciu!!
2009 04 19 2:51 pm
Manau, kad patraukliausiu gali tapti tas, kuri priimi tiek kunu, tiek protu, tiek siela, kaip save pati.:)
2009 05 22 3:56 pm
o as manau, kad dar idomiau butu pamatyti cia vyru keliamus reikalavimus, ir ne visai sutinku su siuo straipsiu,bent jau man padetis visuomeneje nera svarbi,ir ne tik ji, o man 31
ir ka cia norima pasakyti, kad reikia zavetis bedarbiu, kuriam 40? gerai jeigu tai atsitiktinis laiko tarpas, o jei tai tesiais desimtmeciais? ar moteris turi ji islaikyt, atvesti i savo buta, maitinti, aprengti? kalba neeina apie sunkumus jau gyvenant kartu, kai vyras netenka darbo, bet draugystes pradziai? na nezinau, o ka mano kiti?
2009 05 28 10:00 pm
Teisingai, nafig tuos bedarbius! Praradai darbą - galėtum nusišauti. Sodra bent pistoletą galėtų išnuomot tam reikalui, juk ne visi turi - valstybei palengvėtų. Niekam rūpesčių nebūtų dėl dykaduonio. Ir apskritai, Lietuvoje per daug žmonių - galėtų kokiu milijonu sumažėti - tada ir bedarbių nebeliktų, ir valdžia būtų patenkinta, ir moterų nieks nebeerzintų ir nebepriekabiautų per pietus.
2009 10 29 12:04 pm
JUS, MOTERISKES PACIOS I SAVE PASIZIUREKITE, O PO TO JAU VERTINKITE KITUS, YPAC VYRUS. RASOTE SU GRAMATINEMIS KLAIDOMIS (70 PROC.TOKIU SUPERMENIU CIA SUSIRINKE), TROKSTATE GRAZUOLIU PACIOS BUDAMOS “BELEKOKIOS”, PAMIRSOTE TOKIUS DALYKUS, KAIP SPORTO KLUBAI, SVEIKA GYVENSENA (NEBENT TIK PAPLIURPTI MOKATE APIE TAI), JUMS KAZKIENO TURTAI, TURTAI IR VISKAS NEMOKAMAI (DIDZIAJAI DALIAI). GALIMA NEMOKAMAI ARBATOS JUMS KARTELI NUPIRKTI, BET KAI LAUKIATE IR PRAMOGU NEMOKAMU, TAI JAU PRIVALOTE IRGI KAZKUO ATSILYGINTI. NERA KVAILIU SIAIS LAIKAIS! PACIOS UZ LYGIATEISISKUMA KELIATE RANKAS, TAI IR TUREKITE TA LYGIATEISISKUMA!
MAZIAU TUSCIU NORU, DAUGIAU ISMINTIES! IR JIS ATSIRAS PRIE JUSU MYLINTIS IR LAUKIANTIS! MUMS SPALVOTOS VISTOS IRGI NEPATINKA ARBA PATINKA TIK “TAM REIKALUI”, LAIKINAI.
2010 04 20 2:12 am